ניקוי ריפודי רכב

קניתם את הרכב מיד שנייה? תתחדשו! דאגו גם לניקוי ריפודי רכב לפני השימוש

ולנסוע ברכב מחודש כמו חדש דנדש – זה תענוג שאין כמותו.

אריאל – ניקוי ספות, מזרנים, שטיחים וריפודי רכב מתמחה בשירות של ניקוי ריפודי רכב מעל 6 שנים. לאורך כל התקופה, ניקינו מאות רכבים תוך הקפדה על שירות ניקוי ריפודי רכב מקצועי ואדיב עד בית הלקוח. 

מושבי רכב לעתים קרובות מתלכלכים נורא מהר. לא כמו רכב חדש שיצא מהניילונים רכב פרטי או רכב משפחתי משמש אותנו במהלך הנסיעות לעבודה, לסופר ולבית. חשוב זמן ממושך שאנחנו מעבירים בדרכים יכולים להנעים מושבים נקיים משומני גוף, כתמי אוכל או שתיה, זיעה מצטברת בקיץ הישראלי החם והלח.

אנחנו ממליצים לנקות ריפודי רכב לפחות פעם בשנה, כדי להבטיח תחזוקה שוטפת של רכב נקי. כך ניקוי רכב במחיר משתלם במיוחד יכול לשמור על הרכב שלכם נקי ורענן לאורך כל השנה. להבדיל משואב אבק, שמן הסתם מנקה רק את האבק, ניקוי ריפודי רכב שאנחנו עושים בעזרת טכנולוגיה שלנו עושה שימוש בחומר אינזימי שמפרק כתמים ושכבות קשות של זיעה. לעתים בלתי נראית, אך מזיקה באותה מידה כמו חולצה שלבשנו יותר מיום-יומיים. להבדיל מחולצה שאנחנו נוהגים לכבס אחר שימוש פעם אחת בלבד, ניקוי ריפודי רכב לא צריך להיות שונה. לכן אנחנו ממליצים לעשות ניקוי ריפודי רכב לפחות פעם בשנה. כדי לנטרל שכבות קשות של ליכלוך, שומני גוף או זיעה מהמושבים שלכם.

יש מספר שלבים בתהליך ניקוי ריפודי רכב. אחרי ייעוץ ראשוני וקבלת ההזמנה, אנחנו מגיעים לבית הלקוח. מכינים תמיסה אינזימית ייחודית שבכוחה לנטרל שכבות ליכלוך קשות ומצטברות (לרבות זיעה, שומני גוף או כתמי אוכל) ומרססים אותה על גבי המושבים. 

חשוב להדגיש שאנחנו עושים שימוש בחומרים בטיחותיים ואקולוגיים לסביבה. לאחר כ-20 דקות שבהן החומר עושה את הפעולה הכימית של פירוק החלבוני, אנחנו מברישים את המושבים – במיוחד באותם מקומות בהם הצטבר הליכלוך (למשל באזורים של ידיות עם השחמות) וכך בעצם עוזרים לפעולת הפירוק. בשלב האחרון, תוך רחיצה ייסודית אנחנו שוטפים את הריפודים עם מרכך נעים למגע ושואבים את הליכלוך הקשה לתוך שואב מים עוצמתי.

בסיום העבודה, אתם מקבלים מאיתנו אחריות מקצועית שמאפשרת לכם לקרוא לנו במהלך 7 ימים אחרי סיום ניקוי ריפודי רכב שהזמנתם, במידה וחלה אי עמידה באיכות ניקוי ריפודי רכב כמו שאנחנו מתחייבים. זאת כדי להבטיח איכות מקצועית מקסימלית של עבודה שלנו. לרב זה לא קורה, לכן אתם יכולים להשאיר לנו תגובה מפרגנת באחת הרשתות החברתיות שלנו. או לקרוא כבר עכשיו תגובות של לקוחות מרוצים שלנו שהזמינו בעבר ניקוי ריפודי רכב עד הבית.

אריאל – ניקוי ספות, מזרנים, שטיחים וריפודי רכב

ראו מה מספרים עלינו לקוחות שלנו בפייסבוק http://fb.me/ariel.sapot