ניקוי ספות

מתי ניקית את הספה שלך לאחרונה?

אולי אנחנו לא שמים מספיק לב, אבל להבדיל מהבגדים שלנו – שאנחנו מכבסים על בסיס יומיומי, הספות שלנו יכולות שלא לעבור ניקוי יסודי – חודשים אם לא שנים. אז נכון, אנחנו שואבים אבק פעם בשבוע לפחות, אבל כל כמה זמן אנחנו דואגים לטפל בזיעה ושומני גוף מצטברים על הספה. בדיוק במידה שאנחנו מכבסים את הבגדים, ללא ספק, גם הספות – לעתים עם כתמים של מזון או שתייה, סימני מים של שומנים והשחמות של זיעה על הידיות של הספות – גם הספות זקוקות לניקוי ייסודי על בסיס אחת למספר חודשים לפחות.

אז מתי ניקיתם את הספה שלכם לאחרונה?

הספות בסלון משמשות אותנו לישיבה ממושכת. אנחנו יושבים על הספות כשאנחנו חוזרים מעבודה. לפעמים – אם הספה מפנקת במיוחד – אנחנו עשויים גם להרדם עליה. ומה קורה שאנחנו מארחים אורחים? ככל שהשימוש בספות הולך וגדל, במיוחד כשיש ילדים בבית, זה ישפיע באופן ניכר לא רק על הליכלוך המצטבר, שומני גוף וזיעה שנספגים על הספה, אלא גם על איך שהספות שלנו נראות. ללא ספק הספות שלנו בסלון הן אולי הרהיט שאנחנו הכי משתמשים בו, והוא משמש את כל בני הבית והאורחים. זאת אולי הסיבה למה כל כך חשוב להקפיד על ניקוי ספות באופן קבוע. אנחנו באריאל – ניקוי ספות, מזרנים, שטיחים וריפודי רכב – ממליצים על ניקוי ספות לפחות אחת לשנה-שנתיים. לקוחות שלנו – אלו עם הרבה ילדים בבית במיוחד, מקפידים על ניקוי ספות שלהם אפילו אחת למספר חודשים. הסיבה לניקוי ספות כל כך תכוף, הוא כי הם רוצים לשמור על בית נקי, לא רק מבחינת הנראות של הספות, אלא גם ובעיקר בגלל ניקוי אנטי-בקטריאלי ייסודי של הספות. ניקוי ספות מקצועי מאפשר לנטרל חיידקים שונים ולכן משפיע באופן ישיר על בריאות הלקוחות שלנו שמזמינים ניקוי ספות מקצועי בביתם. 

יש אלפי סוגים שונים של ספות ובדים. לכן ניקוי ספה אחת יכול להיות שונה לחלוטין מניקוי ספה אחרת. גם אם מדובר בבד סינטטי או ספה עשוי מעור. אנחנו באריאל – ניקוי ספות, מזרנים, שטיחים וריפודי רכב – עושים לא רק ניקוי ספות מבדים סינטטיים שונים, אלא גם ניקוי ספות מבד כותנה, ניקוי ספות מבד אימפלה, ניקוי ספות עור, ניקוי ספות זאמש ועוד סוגים שונים של ניקוי ספות. כי באותה מידה שיש בדים שונים גם יש צורות שונות של ספות. לכן לפני שאתם מחליטים לנקות את הספה שלכם, אנחנו מזמינים לשלוח לנו תמונה של הספה. כך תקבלו חוות דעת וייעוץ מקצועי, וגם תדעו באיזו עלות יעמוד ניקוי ספה שלכם בסלון. 

אנחנו מתאימים חומרי ניקוי שלנו לכל סוגי בד ומשתמשים בחומרים בטיחותיים ואקולוגיים לסביבה. כי לכל סוג של בד וספה יש את חומרי הניקוי המתאימים והייחודים לה, בהתאם איכות, גיל ומצב הכללי של הספה.

באריאל – ניקוי ספות, מזרנים, שטיחים וריפודי רכב אנו מתמחים בניקוי כל סוגי הספות ובפרט ניקוי ספות בד סינטטי, בד דוחה כתמים מסוג אימפלה. בד עשוי מעור, כותנה ועוד.. 

וכן.. אנו מגיעים עד בית הלקוח ועושים ניקוי ספות אצלכם בבית.

כבר בשלב הראשון שאנחנו מקבלים מכם תמונות עם מצב הספות, אנחנו יכולים לזהות באיזה מצב הספה נמצאת, כמה הכתמים והלכלוך הצטברו תוך איזה פרק זמן – ובהתאם לקבוע סוג הטיפול וניקוי ספציפי שהספה שלכם צריכה. 

חלק מהלקוחות שלנו שמזמינים ניקוי ספות – חשובה להם הנראות שאחרי ניקוי הספות. וחלק – דואגים בעיקר שהספה תהיה נקייה. מבחינה הזאת אנחנו יכולים להבטיח שכל לקוח שמזמין ניקוי ספה אצלנו יקבל 100% חיטוי וניקוי אנטי-בקטריאלי יסודי, אמנם לא תמיד המצב לגבי הנראות. לעתים ליכלוך מצטבר שעל הספות משנה מרקם של הספה או צובע את הבד. לעתים הספה כל כך ישנה והבד כמעט מתפרק – לכן צריך לקחת בחשבון שאמנם הניקוי של הספות הוא ב-100% מנטרל חיידקים ומטפל בפירוק ושטיפה יסודית של שומנים שהצטברו על הספות עם השנים, אבל מבחינת הנראות – יתכן שיפור ניכר, אך לעולם לא מלא של מאה אחוז בניקוי הספה. 

היזהרו למי שמבטיח לכם 100% תוצאות בנראות ניקוי הספות שלכם!

אם אתם מנסים לנקות את הספה בבית, כלומר לעשות ניקוי ספות בעצמכם, אולי כדאי לכם לקרוא אחד המאמרים או הבלוגים שלנו על ניקוי ספות באתר בנושא ניקוי ספות בבלוג שלנו. במאמרים על ניקוי ספות בבלוג של אריאל – ניקוי ספות, מזרנים, שטיחים וריפודי רכב – תקבלו עצות וטיפים חשובים ומועילים בעניין גם ניקוי ספות בבית באמצעות חומץ, שימוש בחומרים אלכוהוליים וכמובן מה יכולה לעשות אקונומיקה ולמה לא כדאי לעשות ניקוי ספה בעזרת חומרים מסוכנים דומים.

הלקוחות שלנו רוכשים את הספות במיטב כספם, לכן אנחנו ממליצים על ניקוי ספות מקצועי כדי לתחזק את הספות היקרות שיש גם ברשותכם.

כשאתם פונים אלינו כדי להזמין ניקוי ספה, תחילה נעשה ייעוץ ראשוני שייתן לכם סקירה כללית והתייחסות למצב של הספה שלכם כרגע לפני הניקוי, נעשה אבחון ראשוני ואחרי תיאום, נגיע עד הבית כדי לנקות את הספות ברשותכם בצורה הכי מקצועית שיש. 

שימו לב! יש אחריות! אתם מקבלים אחריות מלאה על איכות העבודה ומצוינות המקצועית שלנו, כי אנחנו מלווים אתכם גם אחרי ניקוי ספות כשיצאנו מהבית שלכם. תוך 7 ימים אחרי ניקוי הספה, אתם יכולים לפנות אלינו כדי להביע חוות דעת, להצביע על ליקוי (לפעמים זה קורה, ואנחנו שם בשבילכם גם ברגעים אלו) וברב המקרים – כשהכל תקין, אתם מוזמנים להשאיר לנו המלצה חמה באתר או באחת הפלטפורמות החברתיות שלנו ברשת. אנחנו מחויבים לשירות מצוין עם אחריות סביבתית רחבה תוך שמירה על מצוינות המקצועית שלנו.

 אריאל– ניקוי ספות, מזרנים, שטיחים וריפודי רכב

ראו מה מספרים עלינו לקוחות שלנו בפייסבוק http://fb.me/ariel.sapot